Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rhyming whining

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

At least I have an apricot
juicy, ripe and sweet
Now to the  coffeepot
why did you have to cheat?
Men, women, and granny
oh, how i miss your fanny
I vomit like a drunken poet
who cannot finish his sonnet
You came, you took, you left,
what a horrible theft!
You took my  fragile heart,
you took my soul apart
Cannot find peace
Cannot find job
Cannot erase  past
Can't erase this blob

 

 

 

Věnováno A.

Autor: Karel Boček | pondělí 3.2.2014 13:03 | karma článku: 5,74 | přečteno: 256x
  • Další články autora

Karel Boček

Zádušní za Jindru

Zmizel (aspoň do středy). Změna v životě, nechuť k psaní, vybral si. Jeho články si už asi nepřečtete. Možná to na mne jednou dolehne také - ta nechuť sdílet s ostatními své myšlenky. Nechť tedy pan Jindra najde klid v duši své.

29.4.2014 v 10:01 | Karma: 10,73 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Báječní blogeři a blbí diskutéři

Čím to je, že někteří blogeři mají problém s diskutéry? A diskutéři jsou samozřejmě často i jiní blogeři. Je to pořád stejná písnička, jenže opakování je matka moudrosti, a tak postomilionté: O suprových blogerech (nadlidech) a o plebsu diskutérském (podlidech).

21.4.2014 v 10:16 | Karma: 19,82 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Vladko, vrať se nám! Jsi náš Vy vole ný?!

Následujúca riekanka je inšpirována mocným tekstom pánu Kovandu, ktorý smutní po pánu Majsterovi. Aj ja smutním a možno keď ho těražky poprosíkám mojým sonetíkom, obmekčím srdiečko pána. Pamatujte, oni mají špínu, my máme srdiečka...

7.4.2014 v 12:47 | Karma: 7,36 | Přečteno: 412x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Nemám rád lidi,

nemám rád lidi ........................ ........................ ............................ ....................... ....................

7.4.2014 v 10:53 | Karma: 10,64 | Přečteno: 467x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Menstruační kalendář do každý rodiny, zaručené rodinné štěstí!

Tento článek píšu, když je můj andílek v nějaký fázi cyklu. Nevím přesně jakým, ale až si koupím nový kalendář, jistě budu vědět víc. Dlouho jsem psaní tohodle článku odkládal, ale dneska jsem měl takovou energii, že jsem popadl můj Samsung a začal mýma rukama psát můj text. Takže si udělám kalendář, ostatně jeden den piju, druhej den mám kocovinu, jsem cyklický muž. Momentálně píšu střízlivý, uprostřed cyklu.

10.3.2014 v 11:23 | Karma: 16,31 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Feministky a holení se tam dole

O přirozeném přirození toho bylo napsáno již mraky. Vzhledem k tomu, že mi není dvacet nebo míň, mám trošku jinou vizi. Nepracuji pro Gillette, nejsem vášnivý fanoušek Venus, maximálně Williams, ale jenom co se týče sportu, ne sexu.

10.2.2014 v 12:35 | Karma: 29,55 | Přečteno: 5381x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Pro Helenu, pro Helenu, úžasnou to ženu

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

10.2.2014 v 11:24 | Karma: 11,39 | Přečteno: 965x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Nevíte, o čem psát na blogu?

Založili jste si blog a najednou nevíte, o čem psát? Chtěli jste se podělit o své vidění světa s okolím, ale najednou vám došla inspirace, vyschla studna vědění a můza vás nechce políbit? Nezoufejte, váš rádce a fanoušek vám poradí.

6.2.2014 v 12:22 | Karma: 13,03 | Přečteno: 635x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Oh, Trish, my dear Trish

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

6.2.2014 v 10:14 | Karma: 7,44 | Přečteno: 292x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Ženský jsou prolhaný bestie

Víte, jak moc lžou? Opravdu věříte tomu, co říkají? Nejčastější lži....................................................................................................

5.2.2014 v 11:20 | Karma: 16,76 | Přečteno: 1164x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Nemám dost sexu, ale nerozvedu se

Vždycky jsem měl větší sexuální apetit. Občas se mi podařilo narazit na ženskou, která mi stačila v posteli. Jenže mi bohužel nestačila jinde. Můj nejlepší přítel se oženil na základě super sexuální chemie, už je rozvedený, poučil se, že sex není jediné, co drží manželství. Já to věděl i bez příšerného manželství. Já jsem se oženil s někým, o kom jsem věděl, že nemá stejné potřeby v posteli. Jsem masochista? Blbec? Budu litovat?

4.2.2014 v 10:49 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1614x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Nechci tě

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

3.2.2014 v 10:59 | Karma: 7,83 | Přečteno: 885x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Moje milé ženy

Věnováno ženám, ale ne fenám. Věnováno ženským, které uvažují rozumem selským. Věnováno krásným vědkyním, které z domu mého nečiní studenou jeskyni. Věnováno kolegům básnění, jistě najdeme souznění. Duší nebo těla, to zas bude mela....

2.2.2014 v 13:22 | Karma: 7,90 | Přečteno: 517x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Běda bratrům Slovákům, kteří mluví slovensky v Česku!

Aneb o zášti mezi dvěma národy. Málokde najdete dva národy, dvě země, které mají spolu tolik společného, jako Slovensko a Česko. My staří kmeti, kteří si pamatujeme magnetofon, pionýrský slib a šumák, si pamatujeme i slovenštinu. Běžně se v tv vysílalo v obou jazycích, bylo běžné, že se oba jazyky užívaly, ostatně slovenština a čeština jsou extrémně podobné jazyky. Pak se tamti nahoře dohodlyi že půjdou každý svou cestou a bratři si řekli Nashle a Dovi... A terazky si představte, že si nějací Slováci dovolí psát slovensky na český blog!

14.10.2013 v 9:38 | Karma: 19,74 | Přečteno: 1815x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Koučové jsou šarlatáni, jenom tahaj z lidí prachy

Nic a ničemu nepomáhají, spíš naopak. Zabývají se škodlivou profesí, která má jako léčit komplexy, ale neléčí, sami koučové jsou zakomplexovaní týpci, kterým nejde o žádné léčení, ale o namaštění si kapsy. Koučové říkaj lidem, jak mají žít, pracovat a souložit. Koučové jsou hochštapleři zneužívající zakomplexované lidi. Anebo ne?

30.9.2013 v 10:39 | Karma: 18,61 | Přečteno: 3394x | Diskuse| Ostatní

Karel Boček

Pejskaři, píglujte po pejscích!

Praha plná pejskařů. Praha plná parků. Parky plné...však vy víte čeho. Jak donutit lidi-pejskaře, aby po jejich miláččích sbírali?

26.9.2013 v 20:43 | Karma: 11,82 | Přečteno: 640x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1263x
Blogující, spící, bdící, diskutující, na všechno má názor, na všechno má odpověď, prostě rozumbrada

Seznam rubrik